Rep-Track: de interne reputatiemeter van Rep en Roer

Rep en Roer heeft in samenwerking met Applauditing een tool ontwikkeld die reputaties van organisaties objectief en zuiver kan meten. Een brand nieuwe tool die nog niet in Nederland eerder gebruikt wordt. Het is een integrale meetmethode die kan worden ingezet voor het meten van reputaties van organisaties an zich en niet alleen als onderdeel van cultuuronderzoeken en werktevredenheidsonderzoeken.

Rep en Roer zet deze Rep-Track-tool in bij organisatie-brede adviestrajecten zoals crisismanagement en reputatiemanagement. Via de inzet van de tool krijgt de organisatie een beter inzicht in waar een organisatie staat als het gaat om de reputatie van de organisatie en de medewerkers. De input van de tool kan worden gebruikt bij het bouwen van een reputatiestrategie of reputatiehersteltrajecten. Voor organisaties is het immers van belang dat ook binnen de organisatie zorgvuldig wordt omgegaan met de reputatie van de organisatie en haar medewerkers. Dat heeft altijd een extern effect. Een organisatie die zich bewust is van het belang van de reputatie van de organisatie maar ook van hun medewerkers, worden herkend als goede werkgevers, hetgeen weer bijdraagt aan een sterk employer brand.

Meer informatie over de Rep-Track?

Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking of een intake-gesprek.

Workshops crisis- en reputatiemanagement door Helmi Geeve
Personal Branding by Rep en Roer